O experienta amara atat din punct de vedere financiar cat si profesionalism. Luandu ma dupa review urile pozitive pe care le are site ul, am decis sa cumpar (mai scump decat concurenta semnificativ) un aer conditionat. O data platita comanda si primit numele firmei de instalare cu care colaboreaza, am vazut review-urile negative si am discutat cu cei de la roinstalatii ca nu vreau "dorei" la instalare. M-au asigurat ca nu e cazul. Cand au venit sa vada despre ce este vorba, temerile mele s-au adeverit aproape instant. O singura persoana care stia despre ce e vorba si un junior care isi nota litera cu litera ce avea echipa care va veni la montaj de facut. Pe langa acest aspect, au vrut sa imi monteze unitatea externa pe caramizi ordinare in loc de suporti profi si exemplele pot continua. Eu avand traseele deja montate de cand am construi casa. Nu trebuiau decat sa mai faca mici ajustari pe care le-as fi platit separat. Pe principiul e sezon si are casa, de la simpla lucrare de jumatate de zi, s-a transformat "Nu va suparati, dar e lucrare de 3 zile". Probabil asa au in fisa postului sa aprecieze lucrarile dupa dimensiunea casei si ce masini ai in parcare. In acest timp, foarte greoaie comunicarea cu agentul care mi-a vandut aparatul si efectiv atitudinea lui lasa de dorit - foarte blazat si aproape 0 orientare spre a rezolva cumva problema. CItez: " Nu am ce sa fac. Il tineti sau in returnati. Va ganditi si imi spuneti". Mai dragut a fost un alt domn care mai raspundea la telefon care a avut o atitudine muult mai ok decat a celui cu care am colaborat eu. In final, montajul a fost facut astazi cu o alta firma de specialitate, pe ceas a durat 4:45 ore, la jumatate de pret cu factura din cat au cerut "profesionistii" cu care colaboreaza. Cand am vorbit cu un alt domn de la ro instalatii pentru un eventual mic discount ca am pierdut o saptamana plus nervi, au zis ca nu se poate. Era vorba mai mult de principiu. Ca urmare, prima si ultima experienta cu dansii. Mai au ceva drum pana a intelege ce inseamna orientare client. Au "castigat" 2000 EUR dar au pierdut mult mai mult.
Buna ziua stimate domn Daniel Colicov,
Dati-mi voie va rog pe scurt sa explic si din punctul nostru de vedere cele intamplate: ati plasat o comanda pentru un sistem aer conditionat impreuna cu serviciul de montaj.
Asa cum este specificat pe site, aceste servicii aditionale procesului de vanzare le executam prin parteneri. Noi stim sa vindem, asta facem cel mai bine si este ok ca fiecare sa faca ce stie mai bine.
Prin aceste servicii oferite extra incercam sa completam cat mai bine tot procesul: vanzare, livrare, montaj, client multumit. Inca suntem umani si bineinteles ca nu ne iese intotdeauna tot cum ne propunem. Ce am incercat eu sa fac a fost sa va recomand o echipa de montaj colaboratoare cel mai devreme disponibila. Pentru ca era cald, si bineinteles ca poate va doreati un montaj cat mai rapid.
Asadar erau singurii disponibili la momentul discutiei cu dvs. Ok, poate nu au fost cei mai profesionisti sau poate dvs ati avut cerinte si asteptari mai mari decat am discutat initial cand am stabilit ce era de facut si setat pretul.
Este adevarat si confirm faptul ca neavand o alta solutie de montaj in perioada imediat urmatoare, eram disponibili sa stornam intreaga comanda (la care apropo, 2000 eur era valoarea comenzii nu a castigului!), insa in nici un caz nu cu exprimarea "Nu am ce sa fac. Il tineti sau in returnati. Va ganditi si imi spuneti".
Am spus ca in cazul in care nu sunteti multumit de montaj si doriti totusi pastrarea produsului puteti renunta la acest serviciu, incercad sa gasiti dvs independent o alta societate de care sunteti multumit. Nu am conditionat achizitia produsului de efectuarea montajului cu noi.
In concluzie vreau sa spun ca nu cautam neaparat o scuza pentru cele intamplate, am vrut sa expunem si punctul nostru de vedere si ne pare rau pentru inconvenient.
Multumim pentru comanda, sa va bucurati de produs!