Un produs foarte prost si politica de returnare Roinstalatii si mai proasta. Boilerul s-a faramat la 2 zile dupa ce a fost pus in functiune. In mod normal, ar fi trebuit sa il putem da retur. Dar nu s-a putut, motivele fiind ca se poate returna in max 14 zile (aici ne incadram, fusese cumparat de 6 zile) si sa nu fie pus in functiune, sa fie in cutia sigilata. O mare prostie. Probabil stiau ca vand un produs defect si din aceasta cauza nu l-au primit retur. Roinstalatii nu se ocupa si de garantii. Primul loc liber pentru a-l duce in service l-am gasit abia peste o luna. Asa ca am cumparat alt boiler, acelasi model care pare sa mearga ok.
Buna ziua,
Orice defect constatat asupra produsului trebuie semnalat societatii de service autorizate din certificatul de garantie. Acestia verifica daca montajul s-a efectuat corespunzator si in cazul unui defect acesta se remediaza sau se dispune inlocuirea produsului (dupa caz).
In cazul in care serviceul decide inlocuirea trebuie doar sa ne trimiteti procesul verbal de constatare din care sa reiasa acest lucru. De mentionat faptul ca boilerul nu trebuie dus in service ci serviceul se deplaseasa la dvs.
Asadar reluati programarea la service si va asteptam pentru rezolvarea situatiei.
Multumim si ne pare rau pentru inconvenient!